Wijkvereniging de Leest

Waar gezelligheid voorop staat!

Zaalverhuur.

Het is mogelijk om als vereniging of stichting een of meerdere zalen te huren in de Lapvoet.
Voor bijvoorbeeld een (jaar)vergadering, cursus of bijeenkomst kunt u bij ons terecht.
Zowel overdag als in de avonduren.
Wij beschikken ook over een beamer met scherm, muziekinstallatie incl. microfoon en een aantal flip-overs.
Voor koffie, thee en overige dranken kan gezorgd worden.
Het zelf meenemen van dranken is niet toegestaan.

Het is niet toegestaan om een particulier feest te organiseren.
Hier zijn vele mogelijkheden om een feestje te organiseren.

Heeft u interesse? Neem dan vrijblijvend contact op met Carieny en Iris via lapvoetverhuur@gmail.com.
Zij kunnen u exact vertellen wat de mogelijkheden, kosten en beschikbaarheden zijn.
Het is mogelijk om een afspraak te plannen om het e.e.a. door te nemen en een kijkje te nemen.

PHOTO-2023-10-18-16-25-14
bar
PHOTO-2023-10-18-16-25-14 (1)

Verhuur van sta tafels en barkrukken.

Wijkvereniging de Leest beschikt over een x-aantal sta tafels en barkrukken. Deze kunnen gehuurd worden. Voor beschikbaarheid en prijzen kunt u contact opnemen met Jannie de Man
(telefoon nummer: +31 624820221.)

Verhuur van oud Hollandse spellen.

Wijkvereniging de Leest beschikt over een grote collectie oud Hollandsche spellen. Deze kunnen gehuurd worden bij ons. Voor info en prijzen kunt u terecht bij
Jannie de Man (telefoon nummer: +31 624820221). Zij kan eventueel ook een afspraak met u maken om door te spreken wat de mogelijkheden en opties zijn.