Wijkvereniging de Leest Veghel

waar gezelligheid voorop staat...

Verhuur zalen in de Lapvoet

Het is mogelijk om als vereniging of stichting één of meerdere zalen te huren in de Lapvoet. Voor bijvoorbeeld een (jaar)vergadering, cursus of bijeenkomst kunt u bij ons terecht. Zowel overdag als in de avond uren, behalve de zaterdag- en zondagavonden. Wij beschikken ook over een beamer met scherm, muziekinstallatie incl. microfoon en een aantal    flip-overs. Voor koffie, thee en overige dranken kan gezorgd worden. Het zelf meenemen van dranken is helaas niet toegestaan.

Het is ook niet toegestaan om een particulier feest te organiseren. En dit willen we ook liever niet, graag willen wij op goede voet blijven met de horeca in Veghel. Hier zijn vele mogelijkheden om een feestje te organiseren.

Heeft u interesse ? Neem contact op met Dennis van Schijndel, 06-46 10 54 74 of via lapvoetverhuur@gmail.com              Hij kan u exact vertellen wat de mogelijkheden zijn, de kosten, beschikbaarheid, enz. Ook een afspraak is mogelijk om e.e.a. door te nemen en een kijkje te nemen in de Lapvoet.

IMG-20150522-WA0009
    file7-1