Wijkvereniging de Leest Veghel

waar gezelligheid voorop staat...

Vaste wekelijkse activiteiten

We hebben ook een aantal wekelijks terugkerende vaste activiteiten. Hier onder een opsomming van wat er wekelijks te doen is in de Lapvoet.

• Vrijdagavonden zijn altijd open avonden. Er kan dan niet vrij gebiljart worden in verband met de competitie. Maar een kaartje leggen of darten (mits er geen wedstrijd gespeeld wordt) kan natuurlijk wel ! De openingstijden zijn van 20:00u tot 00:30u.
  • Iedere woensdagochtend zijn de dames van de naaiclub aanwezig. Heeft u interesse om dit ook te gaan doen ? Dan kunt u contact opnemen met Bets van Linder, via betsvanlinder@hotmail.com voor verdere info. U dient wel lid te zijn/worden van de wijkvereniging voor deelname aan deze activiteit.
  • Iedere woensdagmiddag is er biljarten. Een onderlinge kleine competitie is opgezet, om het een beetje spannender te maken. Heeft u interesse om dit ook te gaan doen ? Dan kunt u contact opnemen met Tiny Keyzer, deze is iedere woensdagmiddag aanwezig in de Lapvoet voor verdere info. U dient wel lid te zijn/worden van de wijkvereniging voor deelname aan deze activiteit.
  • Iedere vrijdagavond is er biljarten in competitieverband. Heeft u interesse om dit ook te gaan doen ? Dan kunt u  contact opnemen met Mario Thijssen, via 06-36 08 55 22 voor verdere info. U dient wel lid te zijn/worden van de wijkvereniging voor deelname aan deze activiteit.
  • Iedere vrijdagmiddag wordt er gedanst in de Lapvoet. Een leuk groepje personen is daar aanwezig om hun beste beentje voort te zetten ! Heeft u interesse om dit ook te gaan doen ? Dan kunt u contact opnemen met Tiny en Annie Passier, via tiny.passier@versatel.nl voor verdere info. U dient wel lid te zijn/worden van de wijkvereniging voor deelname aan deze activiteit.
  • Iedere zondagavond wordt er Country dansles gegeven in de Lapvoet. Een zeer leuke activiteit, in een kleinere setting. Heeft u interesse om dit ook te gaan doen ? Dan kunt u contact opnemen met Frans van der Leest, via 06-10 91 51 40 voor verdere info. U dient wel lid te zijn/worden van de wijkvereniging voor deelname aan deze activiteit.

Zoals u ziet, zijn er best wel wat wekelijkse activiteiten. Maar stel, u heeft zelf een idee om met een x-aantal personen iets op te willen zetten ? Geen probleem, we horen het graag ! Hiervoor kunt u contact opnemen met Dennis van Schijndel, bereikbaar op 06-46 10 54 74. We kunnen dan samen bekijken wat de mogelijkheden zijn.

Houd u ook de maandelijkse activiteitenkalender in de gaten ! Er wordt meer georganiseerd dan u denkt !